За да сте неотразими се доверете на ароматите

Ако в миналото маркови парфюми са се правили само и единствено за богаташите и за дамите, то днес те са изключително достъпни, както много други неща в бита ни. Днес можем спокойно да пазаруваме парфюми онлайн, като в това отношение можем да кажем, че и оригиналните парфюми са в крак с модерните технологии и модата.

В крак с модата и практиката да се използват маркови парфюми вече са и мъжете. През миналия век само най-богатите мъже използваха парфюми, като това време далеч не е толкова назад. Всъщност за изключително кратък отрязък от време парфюмите станаха необходимост, а вече не са лукс. В същото време маркови парфюми има не само в дамските шкафчета и масички, но и в тези на мъжете. Разбира се и днес дамите си остават едни от най-големите консуматори на парфюми, като те дори прибягват до мъжки парфюми в опитите си да разнообразят ароматите за себе си. А и мъжки парфюми наистина стоят по-добре върху дама отколкото дамски парфюми върху кожата на мъж. В същото време дамите имат много по-изострено обоняние от това на мъжете, което им дава реален шанс да бъдат запленени в пъти повече от силния пол от завладяващите аромати. Освен това дамите обичат да пазаруват и те далеч не се вълнуват от опаковката на парфюма или шишенцето му.

В това отношение мъжете са в някаква степен примитивни. Тъй като мъжкият нос не успява да улови всички аромати и ухания, които формират един парфюм, това, което остава на един представител на силният пол, когато си избира марков парфюм е да следи цената и да залага на по-красивата опаковка, а в някаква степен и да се съобразява с това на кого е този парфюм или кой го рекламира. Много мъже избират парфюм просто защото в рекламата участва любимият им герой или пък защото конкретните парфюми са с цена, която им се нрави и не изпразва джоба им.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Privacy Preference Center

Нормално функциониране на сайта

Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други. Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

Реклама

Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й.

Анализ

Анализът се извършва автоматизирано от трета страна Google Analytics. Целта на анализа е да се идентифицират подобри използването на нашия сайт.

Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Директен маркетинг

За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.