За да сте неотразими се доверете на ароматите

Ако в миналото маркови парфюми са се правили само и единствено за богаташите и за дамите, то днес те са изключително достъпни, както много други неща в бита ни. Днес можем спокойно да пазаруваме парфюми онлайн, като в това отношение можем да кажем, че и оригиналните парфюми са в крак с модерните технологии и модата.

В крак с модата и практиката да се използват маркови парфюми вече са и мъжете. През миналия век само най-богатите мъже използваха парфюми, като това време далеч не е толкова назад. Всъщност за изключително кратък отрязък от време парфюмите станаха необходимост, а вече не са лукс. В същото време маркови парфюми има не само в дамските шкафчета и масички, но и в тези на мъжете. Разбира се и днес дамите си остават едни от най-големите консуматори на парфюми, като те дори прибягват до мъжки парфюми в опитите си да разнообразят ароматите за себе си. А и мъжки парфюми наистина стоят по-добре върху дама отколкото дамски парфюми върху кожата на мъж. В същото време дамите имат много по-изострено обоняние от това на мъжете, което им дава реален шанс да бъдат запленени в пъти повече от силния пол от завладяващите аромати. Освен това дамите обичат да пазаруват и те далеч не се вълнуват от опаковката на парфюма или шишенцето му.

В това отношение мъжете са в някаква степен примитивни. Тъй като мъжкият нос не успява да улови всички аромати и ухания, които формират един парфюм, това, което остава на един представител на силният пол, когато си избира марков парфюм е да следи цената и да залага на по-красивата опаковка, а в някаква степен и да се съобразява с това на кого е този парфюм или кой го рекламира. Много мъже избират парфюм просто защото в рекламата участва любимият им герой или пък защото конкретните парфюми са с цена, която им се нрави и не изпразва джоба им.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>