Как да разчитаме цветята

Цветята имат свой език и често искаме да кажат всичко на човека срещу нас, вместо да го правим ние. Отбиването до магазина за цветя след работа, вземането на различни букети цветя веднъж седмично за нашата половинка си е знак, че нашите чувства са живи и искаме нашата половинка също да го знае. Ако пък сме надалеч и искаме да благодарим на наш близък приятел или роднина, често използваме услугата доставка на цветя и изпращаме кошница с цветя например, което само по себе си казва – благодаря! От миналото насам хората вярват, че различните видове цветя сами по себе си носят послание.

Цикламата например е красиво растение, за което обаче се смята, че изпраща знаци за завист. Като израз на деликатност и срамежливост можете да подарите нарцис, но трябва да внимавате – има и хора, които смятат че това цвете носи послание за егоизъм и студенина. Ако сте влюбени, но не обичате да изразявате чувствата си с думи, поднесете момина сълза. С лалето пък можете да предупредите, че от приятелството ви до любовта има само една стъпка и сте готови на нея. Ако пък сте скарани с вашата половинка, вярва се че анемонията има силата да сдобрява влюбените, но трябва да внимавате с нея – може да бъде прието и като искане на повече внимание. Когато искате да изкажете своята любов и радост от чистотата на хармонията във връзката ви, подарете букет от розови карамфили.

Много от цветята носят недвусмислени знаци. Такива са незабравката, която обещава вечна вярност, гергината – горда любов, която не признава никакви компромиси. Виолетката е най-чист символ на нежна и искрена обич, докато за мечтателните натури най-подходяща е хризантемата.
Вече можете да правите далеч по-правилен избор за вида, а не просто да грабнете първия букет рози, който видите в цветарския магазин. Бъдете сигурни, че вашето послание ще достигне до вашата половинка по правилния начин – подкрепете жеста с действия.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Privacy Preference Center

Нормално функциониране на сайта

Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други. Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

Реклама

Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й.

Анализ

Анализът се извършва автоматизирано от трета страна Google Analytics. Целта на анализа е да се идентифицират подобри използването на нашия сайт.

Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Директен маркетинг

За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.