Малки насоки за дамските обувки

Жените сме едни истински Пепеляшки – ценим красивите пантофки, които често трудно опазваме, но на всяка цена трябва да имаме поне един чифт от тях и така много пъти.

Няма да се занимаваме с въпроса фетиш ли са дамските обувки или мания за нас, но те са неделима част от гардероба ни и с право са си заслужили доста място там.

Отворим ли темата дамски обувки, това означава да се гмурнем в необятен океан от желания и възможности.

Всяка от нас залага на различна стратегия за обувките – понякога сме изкушени да платим доста висока сума за единствен чифт, а друг път наблягаме на количество и разнообразие с далеч по-достъпни цени. Всеки от двата варианта си има предимства и си заслужава да се пробва.

Трудно е, но се опитайте да прецените какво в момента ви радва повече – красив чифт маркови дамски обувки на по-висока цена, но за сметка на това с перспектива носене няколко години или преди всичко разнообразие, което залага на количество за добра сума и отново може да ви радва няколко сезона.

Без значение какъв избор правите е по-добре да не се заблуждавате, че ще се ограничите само до тази покупка за много дълго време.

При избора на ежедневни обувки е добре да се водите не само от фактор визия, но и да заложите на удобство, защото се очаква, че ще прекарвате по 8 или повече часа с тях и то често в движение.

При покупката на официални/елегантни дамски обувки сме готови да загърбим поне малко удобството и да се спрем на най-красивите в магазина. Винаги имайте едно на ум, че колкото и да ви грабват, все пак ще се наложи и да ходите с тях поне малко, даже да танцувате. Когато те са доста високи и/или тесни отпред е добре да помислите за допълнителни подложки и предпазители за краката ви. Те са направени от силикон и се поставят за по-голямо удобство на обувките.

Ако сте от тези жени, които не могат да носят обувки на тънък и висок ток, колкото и да се опитват, то не унивайте. Разнообразието е толкова голямо, че можете да си вземете с платформа или на удобен за вас ток без да се лишавате от ефектен вид.

Намаленията и разпродажбите са нещо, което никога не трябва да се пренебрегва щом говорим за дамски обувки. Да платим за маркови красавици само 55 лева, при положение, че редовната им цена е 100 си е истинско попадение. А защо да не си изберем три чифта и с тях да се вместим в сума до 50 лева?

Опитът със спортните обувки показва едно основно правило – инвестирайте в тях. Мъжете го правят и ние трябва да се научим на това от тях за да сме доволни максимално дълго време от избора си. Платете повече за истинско качество избирайки от Shopzone.bg, защото никой не е доволен, ако в крайна сметка даде 15 лева за маратонки или други спортни обувки, но те се окажат като от балатум.

Крачете смело в избора си и му се наслаждавайте пълноценно след това.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Privacy Preference Center

Нормално функциониране на сайта

Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други. Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

Реклама

Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й.

Анализ

Анализът се извършва автоматизирано от трета страна Google Analytics. Целта на анализа е да се идентифицират подобри използването на нашия сайт.

Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Директен маркетинг

За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.