Обувките ни отварят очите за характера на жените

Днес дамски обувки се продават къде ли не, като лесно можем да се снабдим с такива в многото магазини и търговски центрове, а също така и да поръчаме обувки онлайн. Видовете дамски обувки са много, като някои представителки на нежния пол си падат и по мъжки обувки. Независимо дали една жена носи официални обувки или си пада по висококачествените немски обувки, обича маркови обувки Rieker или пък е почитателка на класическите италиански дамски ботуши например, то тя може да бъде разпозната, като характер именно по предпочитаният тип обувки.

Така например ако една жена си пада по равни обувки тип дамски сандали или пък за зимата залага на дамски боти, които нямат ток, то тя определено е запазила нещо детско в себе си. Тя е уязвима и се нуждае от закрилата на някой по-силен от нея. Такива жени са магнит за мъжете, защото те усещат, че могат да се грижат за тях. Точно от това се нуждаят този тип жени, които залагат на дамски обувки с равна подметка.

В същото време ако жената има нови дамски обувки, които обаче са копие на мъжки обувки, то тя определено е целеустремена. Тя е много ангажирана в работа, където на свой ред може да се справя по отличен начин с ръководенето на група и с реализирането на задачи, които са и поставени. Такива жени обаче имат слабо място и то е личният им живот. Те просто не успяват да намерят достатъчно време или пък са прекалено делови с потенциалните си партньори, което вреди на любовният им живот.

Ако дамите си падат предимно по боти на платформи например, то за тези жени спокойно можем да заключим, че са много романтични и открити в любовта. Те позволяват на своя партньор да ги опознае, но в същото време в случай, че трябва да вземат някакво важно решение, те стават несигурни и дори се плашат от факта, че им се налага да направят важен избор.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Privacy Preference Center

Нормално функциониране на сайта

Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други. Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

Реклама

Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й.

Анализ

Анализът се извършва автоматизирано от трета страна Google Analytics. Целта на анализа е да се идентифицират подобри използването на нашия сайт.

Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Директен маркетинг

За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.