Тест: Пестелива ли сте? – тест в 15 въпроса

Ако ви запитат директно, много трудно можете да намерите правилния отговор на този прост въпрос. С настоящия тест ще можем да ви дадем приблизителна представа за това дали сте пестелива и ако не сте, колко е лошо положението с желанието ви за харчене.   Бъдете честни в отговорите, не си струва да лъжете сами себе си.

  • Имате ли свой депозит в банката, които редовно попълвате със спестявания?
  • Износвате ли своите дрехи или купувате и носите само по 1-2 пъти?
  • Имате ли навика да смятате цените в супера или на касата?
  • Когато сте в ресторант, преглеждате ли цените и грамажите?
  • Имате ли добрия навик, когато взимате бързи заеми, да преглеждате условията първо в интернет? Ресурс като burzi krediti com може да ви бъде много полезен.
  • Плащате ли навреме сметките си за ток, вода и телефон, за да избегнете лихвите?
  • Имате ли свои марки козметика или експериментирате непрекъснато с нови?
  • Когато отивате на почивка, използвате ли услугите на сайтове, които сравняват цените в хотелите?
  • На фитнес ходите с месечна карта или всеки път си плащате такса?
  • Продавате ли старите си дрехи и обувки или ги държите у дома?
  • Имате ли калкулатор в мобилния телефон и често ли го ползвате?
  • Ходите ли често пеша или не могат да ви извадят от колата?
  • Имате ли винаги запас от пари в брой, на който можете да се доверите?
  • Купувате икономични големи или красиви малки опаковки?
  • Купувате играчки на децата си за да ги наградите или без повод?

Ако имате:

-между 13-15 отговора Да, то вие сте пестелива и това е! Парите ви обичат, а вие ги цените. Понякога не е лошо да се поразпускате, за да имате възможност и да похарчите спестеното. Прецизна сте, което е добре, но понякога изнервя.

– между 6 – 12 отговора Да, то вие сте в златната среда. Не можем да кажем, че сте пестелива, но признайте си, не обичате и двете крайности.  Често можете да бъдете видяна в магазина да смятате с елката, като можете да дадете и всичките си пари за една рокля. В крайна сметка, парите са за харчене.

– под 5 отговора Да, хм, имате сериозен повод да поразмислите. Дори  и никой да не ви е казвал, че е възможно да сте стихийно бедствие, можете да се окажете такова, което смело харчи пари за прищявки. Закриля ви само невероятният  ви късмет.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Privacy Preference Center

Нормално функциониране на сайта

Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други. Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

Реклама

Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й.

Анализ

Анализът се извършва автоматизирано от трета страна Google Analytics. Целта на анализа е да се идентифицират подобри използването на нашия сайт.

Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Директен маркетинг

За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.