Техники и начини за seo оптимизация

Всички са чували за ключови думи и seo оптимизация. Но ако си мислите, че второто се изчерпва с първото, много грешите. Ключовите думи са безспорно много важна и необходима част от оптимизирането на един сайт, но съвсем не са достатъчни. Вярно е, че не ви е работа да знаете всичко, но все пак – трябва да имате някаква представа, какво е необходимо, за да излизате напред в подреждането на търсачките.

Що е линк билдинг

Изграждането на линкове е един от най-сигурните и важни методи за привличане вниманието на търсачките и високото оценяване от тяхна страна на сайта ви. Най-общо казано, това е създаване на линкове в други високоавторитетни страници към вашата. Те трябва да са със същата или поне близка тематика; да са с високо качество; към тях да водят връзки от други сайтове с висок ранк и т. н.

Колкото повече са  линковете, водещи към вас, толкова по-добре. Тук обаче е подвеждащият момент. Търсещите машини дават предимство не на броя, а на качеството на тези връзки. Много е важно да идват от страници с висок авторитет и репутация.

За да се случи това, ви е необходим професионален линк билдинг. Обърнете се към нас – TheSeo.bg и ще ви запознаем с нашия начин на работа, който осигурява отлична seo оптимизация чрез успешно изграждане на линкове.

Какво още е необходимо за успешна seo оптимизация

Още много неща – Microdata и On-page оптимизиране, създаване на оригинално съдържание, умело използване на социалните мрежи и прилагане на така наречения социален маркетинг, включване на всички възможности за локална и регионална seo оптимизация, внимателно планиране на платена реклама, създаване на добра репутация и опазването й и т. н.

Най-добрият вариант е да поверите правенето или реконструирането на сайта и оптимизирането му на един и същ изпълнител, което ще осигури доста по-лесно и без загуба на време очакваните резултати.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Privacy Preference Center

Нормално функциониране на сайта

Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други. Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

Реклама

Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й.

Анализ

Анализът се извършва автоматизирано от трета страна Google Analytics. Целта на анализа е да се идентифицират подобри използването на нашия сайт.

Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни. Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

Директен маркетинг

За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.